دوشنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۸

خامنه‌ای رفتنی است!

از دو حال خارج نیست: یا جنبش سبز پیروز می‌شود یا سرکوب. در هر دو صورت از عمر سیاسی خامنه‌ای چیز زیادی نمانده است.

خامنه‌ای باید بداند، در کشوری که مرگش را بچه مدرسه‌ای‌ها روی تخته می‌نویسند و جوانان در خیابان با شعر و شعار می‌سرایند، او دیگر نمی‌تواند نقش «رهبر محبوب و مقتدر» را بازی کند. این در حالی است که در محافل مسن‌ترها صدها عیب و اشتباه‌اش را می‌شمارند، و دوستدارانش کمترین خطایش را «بازی خوردن از احمدی‌نژاد» می‌دانند. فهمیدن اینها برای همه، از جمله اقتدارطلبان روحانی و نظامی آسان است. آنان او را در اولین فرصت محترمانه، زنده یا مرده، بدرقه می‌کنند.

پس او چه کند؟ شاید تنها روزنه‌ی امید برای او بازگشت به دوستان قدیمی و عاقل‌اش است که صدای ملت را شنیده‌اند، و می‌دانند این ملت تا قسمتی از حقوق خود را نگیرند آرام نمی‌گیرند. شاید در شرایط مناسب، و با پادرمیانی عده‌ای او بتواند جا و زمان امنی را برای باقیمانده‌ی عمر خود بخرد.


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

۲ نظر:

  1. ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند

    اگر روزگاری مردم نادان کوفه علی را تنها گذاشتند، ما هیچگاه علی را تنها نخواهیم گذاشت.
    علی رفت، استخوان در گلو و خار در چشم. امام هم رفت، جام زهر در دست، خامنه ای هم خواهد رفت ولی هیچ گاه تنها نخواهد ماند، شاید میلیون ها نفری که در خیابان شعار می دهند همگی مالک اشتر نباشند ولی 72 نفر برای قیام حسینی کافی است.

    ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

    پاسخحذف
  2. میدونی، مشکل شما جماعت مثلاً معترض (و به نظر من مخالف نظام) اینه که تحلیل هاتون مبتنی بر تخیلات خودتون هست! یعنی، از واقعیت های جامعه ایران بی خبرید یا نمیخواید باخبر شید و سرتون رو مثل کبک زیر برف کردید و فقط توهمات خودتون رو واقعیت محسوب میکنید.
    شما این تجمعات و شلوغ بازی های چند صد نفری تون یا اون (مثلاً) نماز جمعه ای که جناب هاشمی رفسنجانی خوندن رو فکر میکنید که کل جمعیت ایران پا شده اومده در حالی که کافیه فقط یک بار یکی از نماز جمعه هایی که آقا نماز میخونن یا راهپیمایی ۹ دی که برای دفاع از ولایت و خون اباعبدالله (علیه السّلام) برگزار شد رو بیاید اون وقت از اینکه به تجمعات خودتون برید خجالت میکشید!! شما فکر میکنید کل ایران همین بر و بچه های دانشگاه هستن که دور و برتون رو گرفتن و مدام با هم میشینید و علیه نظام حرف میزنید.
    پسر خوب! یه خرده چشماتو باز کن، فکر کردید موجودات کثیفی مثل اوباما و نتانیاهو و انگلیسی ها و مریم رجوی و گوگوش و هر خرِ دیگه ای ازتون داره حمایت میکنه تنها نیستین و به زودی کار رهبری و نظام تمومه؟! کور خوندین، امتحانش مجانیه، کافیه یه بار دیگه یه غلط اضافی ازتون سر بزنه تا ببینید که مدافعان ولایت و رهبری و عاشقان سیّد علی خامنه‌ای جطور نسلتون رو از زمین بر میکنن و هستیتون رو به آتیش میکشن.در جواب کوبنده مردم ایران هیچ شک نکنید.
    به قول این دوستی که نظر نوشته: ما اهل کوفه نیستیم، سیّد علی تنها بماند

    پاسخحذف